Molo: Forbedring af online tilstedeværelse for børnemodebrand
Molo er et fængslende børnemodebrand, der ubesværet kombinerer charme og stil. Deres designs er urbane med funky og farverige mønstre, ofte med et humoristisk twist eller den rette mængde finurlighed til at skille sig ud – alt sammen uden at gå på kompromis med funktion og kvalitet.
Udfordringen
Molo ønskede at forbedre deres online tilstedeværelse ved at udvide funktionerne på deres webshop og optimere performance af deres interne apps, som er essentielle værktøjer for lageransatte, butiksindehavere og salgspersonale.
Vores Løsning
BUSY spillede en integreret rolle i at forbedre Molos online tilstedeværelse ved at arbejde på at udvide funktionerne for deres webshop på Molo.com. Derudover bidrog BUSY til udviklingen af nye funktioner og performanceoptimeringer for Molos suite af interne apps, som fungerer som essentielle værktøjer for lageransatte, butiksindehavere og salgspersonale. Mange af disse apps er specialbygget med en Angular-frontend, hvilket viser den tilpasningsevne og tekniske ekspertise, som BUSY bringer til bordet for sine klienter.
Resultater
- • Forbedret webshop med udvidede funktioner.
- • Optimerede interne apps med forbedret performance.
- • Øget effektivitet for lageransatte, butiksindehavere og salgspersonale.
- • Styrket online tilstedeværelse og brandidentitet.

- Kunde
- Molo
- Branche
- Mode og E-handel
- Anvendte Services
- Webshop-funktionalitetsudvidelse
- Intern app-udvikling
- Performanceoptimering
- Frontend-udvikling
- UX-design
Klar til at transformere din virksomhed?
Lad os diskutere hvordan vi kan opnå lignende resultater for dit projekt.